1 | „Nimed marmortahvlil“ – romaani ja filmi võrdlus | Anna Krete Kangur, Raahel Poolakese, Richard Särk | 2019 |
2 | „Ringvaate“ saatejuhtide ja Viljandi Gümnaasiumi abiturientide suulises keeles tehtud eksimused ja nende võrdlus | Johanna Jürmann | 2019 |
3 | 11. septembri terrorirünnak Ameerikas | Raiko Vahtra | 2019 |
4 | 2017. aasta Viljandi Gümnaasiumi aritmeetika konkursi tulemuste analüüs | Kersti Siimula, Kristjan Mänd | 2019 |
5 | Alkoholi tarbimine noorte seas | Miia Varula, Jessica Karoliina Tõnisalu | 2019 |
6 | Antibiootikumide ja vaktsiinide teemaline õppematerjal | Hanno Taal | 2019 |
7 | Arvutimängu Counter-Strike: Global Offensive mõjud | Mirell Ruus | 2019 |
8 | Arvutimängude mõju gümnaasiumiõpingutele | Anette Oks | 2019 |
9 | Blogiturundus Eesti sotsiaalmeedia maastikul | Mariel Pähkel | 2019 |
10 | Ebausukombed Viljandi Gümnaasiumi koolipere seas | Triin Sarapuu | 2019 |
11 | Eesti looduslikud ravimtaimed - herbaarium | Enrico Koormann, Stella Siilak | 2019 |
12 | Eesti mees Nõukogude sõjaväes | Marta Mändla | 2019 |
13 | Eesti Noorte Muusikateatri muusikali „Sofia“ loomisprotsess ja minu osalemiskogemus selles | Kermo Laan | 2019 |
14 | Enda koostatud treeningkava järgi treenimine ja selle mõju teivashüppe tulemusele | Emilia Palgi | 2019 |
15 | Haapsalu sall | Kristina Küttim | 2019 |
16 | Haigused, mis esinevad nii inimestel kui ka loomadel | Jelizaveta Maslejev, Kelly Nurmik, Kendra Soodla | 2019 |
17 | Heliplaadi väljaandmine | Haldi Välimäe | 2019 |
18 | Humus festivali tegevusuuring | Sander Pettai | 2019 |
19 | Introvertsus/ekstravertsus Viljandi Gümnaasiumi õpilaste seas | Eliisabet Helde | 2019 |
20 | Jane Austeni romaanidele iseloomulike tegelaste ja teemade analüüs | Sonja Maria Roosson | 2019 |
21 | Jõusaali treeningkavade analüüs ja võrdlus | Deiro Kuusk, Eerik Elmaste | 2019 |
22 | Klassidevaheline saalijalgpalli turniir | Krister Kansi, Joosep Ülesoo, Ergo Hünerson | 2019 |
23 | Kohupiimavärvi valmistamine ning õhutemperatuuri ja niiskuse mõju värvitud pinnale | Ulrika Laur | 2019 |
24 | Kooli mõju õpilaste spordielule | Sander Plümberg | 2019 |
25 | Kuidas kooliastme balletietendus jõuab valmiskujul lavale | Greete Rätsep | 2019 |
26 | Kunst abiks psüühilise tasakaalu saavutamisel | Kristi Rabi | 2019 |
27 | Kunsti eksponeerimine | Markus Leon | 2019 |
28 | Kõlasein erivajadustega lastele | Artur Mätas | 2019 |
29 | Lame Maa | Sander Rohtla | 2019 |
30 | Laud Eesti talus | Robin Metste | 2019 |
31 | Lavastuse „Uhkus ja eelarvamus“ prooviprotsessi, etendamise ja peategelase rolliloome analüüs | Kristin Prits | 2019 |
32 | Lood mõistetamatutest kogemustest: Viljandi Gümnaasiumi õpilaste küsitlus | Elo-Ayla Piir | 2019 |
33 | Loovainete hindamine | Karmen Aasa, Loviisa Steinfeld | 2019 |
34 | Lühiajalise veganismi mõju tervisele minu enese näitel | Kirke Kask | 2019 |
35 | Lühifilm Eesti ajaloost | Ivo Rahno, Joonas Püks, Erik Ivar Haav, Roland Lehemets | 2019 |
36 | Lüürika teoorias ja praktikas | Grete Liis Jeedas, Hannes Härmas | 2019 |
37 | Manga loomine ja raamatuks vormistamine | Piret Potter | 2019 |
38 | Masinõpe emuleeritud keskkonnas | Mattias Märka, Raul Tambre | 2019 |
39 | Minu hääle areng gümnaasiumi jooksul | Madis Maisalu | 2019 |
40 | Minu keeleoskuse areng venekeelsete animafilmide vaatamisel | Birgit Potter | 2019 |
41 | Mugavustsoonist välja tulemine | Evelin Peek | 2019 |
42 | Mägini suguvõsa uuring | Kaspar Mägin | 2019 |
43 | Mälestused ja nende hoidmine | Andra Kuld | 2019 |
44 | Mälumängu ja meediamälumängu „Meediamull“ korraldamine Viljandi Gümnaasiumis | Markus Oksa, Risto-Romet Tillo | 2019 |
45 | Mälutehnikate kasutamine Viljandi Gümnaasiumi õpilaste seas | Grethel Mets, Maria Kaur | 2019 |
46 | Noortekohtumise „Keelebarjäär või meelebarjäär?“ korraldamine ja läbiviimine | Grete Kangur, Kristiina Uus | 2019 |
47 | Nõukogude Eesti toidulaud Marko Keldo ja Eerik Kalmeti perekondade näitel | Marko Keldo, Eerik Kalmet | 2019 |
48 | Oma koera õpetamine | Hanna Kristina Kivistik | 2019 |
49 | Omaloomingulise tantsu õpetamine ja eneseanalüüs tantsujuhendajana | Ketlin Käo | 2019 |
50 | Osalemiskogemus Viljandi Muusikakooli kontsertreisil Hispaania | Mari Piirisalu | 2019 |
51 | OÜ Kohviteek Püramiid äritegevusega alustamine | Keiron Golding | 2019 |
52 | Poolvääriskivide populaarsus ja neisse uskumine Viljandi Gümnaasiumi õpilaste ja õpetajate seas | Merilin Kohv, Merili Jõeste, Merian Jänts | 2019 |
53 | Rannamängude võrkpallivõistlused | Kaur Lepa, Raul Peet, Mehis Suigusaar | 2019 |
54 | Reklaamide mõju Viljandi Gümnaasiumi noortele | Greete-Liisa Toom, Merilin Prantsus | 2019 |
55 | Ringhingamis-tehnika õppevahend | German Hunt | 2019 |
56 | Sarnased karakterid ja läbivad teemad J.Austeni romaanides „Uhkus ja eelarvamus“ ning „Veenmine“ | Annabrita Kalda | 2019 |
57 | Seletamut nähtused | Getter Orgusaar, Gerlyn Triksberg | 2019 |
58 | Skisofreenia: müüt ja tegelikkus kirjandus- ja filmindusteoste näitel | Marian Kaur | 2019 |
59 | Sotsiaal- ja loodussuuna õpilaste teadmised ravimtaimedest | Janne Jegorkina, Martin Lippmaa | 2019 |
60 | Spordimeditsiini kasutamine Viljandi Gümnaasiumi sportlaste seas | Janeli Aaremaa | 2019 |
61 | Spordipäeviku koostamine ja uurimine | Johanna Mõtsar | 2019 |
62 | Sportlike tulemuste parandamise võimalikkus iseseisval treenimisel | Johanna Maria Tõnisalu, Rasmus Pihu | 2019 |
63 | Sõudmise lugu Viljandis 2014-2019 | Ann Silva Elmaste, Laura Stina Kivistik | 2019 |
64 | Taimedega värvimine | Triinu-Liis Sepp | 2019 |
65 | Takistussõidu treeningvõistluse korraldamine | Hanna-Britta Parik, Emilia Alonen, Elisabeth Alonen | 2019 |
66 | Tantsuetendus „Sool või suhkur“. Etenduse korraldamine ja protsessi analüüs. | Marleen Krause, Veronika Sadkevitš, Cäeoly Kõss | 2019 |
67 | Toitumisharjumused | Richard Mutli, Lauri Soosaar | 2019 |
68 | Tunni kõrvaltegevused ja põhjused Viljandi Gümnaasiumis | Laura Kupper, Anna-Liisa Ojala | 2019 |
69 | Turbamaski mõju käte nahale | Lisette Põrk, Marie Ruut | 2019 |
70 | Tänavakunst ruumis | Inessa Saarits, Anna-Liisa Sääsk, Karoliine Põld | 2019 |
71 | Tätoveerimine, selle populaarsus ja noorte teadlikus tätoveerimisest Viljandi Gümnaasiumi õpilaste seas | Merili Maalmeister | 2019 |
72 | Tüdrukute vähemus taipoksis | Kerli Kink | 2019 |
73 | Uni ja unehäired | Ami Sild | 2019 |
74 | Vanapagana uued elud romaanis, muinasjutus ja muistendis | Marge Joa | 2019 |
75 | Varesed linnas | Robin Kare | 2019 |
76 | Veebilehe arendamine Mööbel ja Kunst näitel | Helena Harriet Tamm, Romet Vinnal | 2019 |
77 | Vene- Euroopa laika kuut ja aedik | Oskar Pastik | 2019 |
78 | Viktoriiniprogramm Pythoniga | Alar Rõigas | 2019 |
79 | Viljandi Gümnaasiumi II aasta õpilaste sportlik aktiivsus | Robin Ilus, Arlet Hunt | 2019 |
80 | Viljandi Gümnaasiumi kunstiateljee näituse „Aja hetked“ valmimine ja eksponeerimine | Sirel Kruuse | 2019 |
81 | Viljandi Gümnaasiumi sotsiaal- ja majandussuuna õpilaste suhtumine teadmiste kontrollidesse ja testiärevus | Liisa Kirs, Margaret Põldsaar, Karmen Rebane | 2019 |
82 | Viljandi Gümnaasiumi tantsijate toitumisharjumused | Liisbet Neering, Cäro-Ly Helve | 2019 |
83 | Viljandi Gümnaasiumi õpilaste kunstinäituste kroonika | Viktoria Koltsova | 2019 |
84 | Viljandi Gümnaasiumi õpilaste suhtumine teatrikunsti ja teatris käimise harjumused | Karl-Steven Valdmaa, Taavi Pent | 2019 |
85 | Viljandi Gümnaasiumi õpilaste suhtumine varjupaigast looma võtmisesse | Inga Ivanova | 2019 |
86 | Viljandi Gümnaasiumi õpilaste teadmised Viljandi tänavakunstist | Janne Jaksi, Birgit Heidemann | 2019 |
87 | Viljandi Gümnaasiumi öö-orienteerumine 2018 | Saskia Ježov, Rebeca Lotta Aasmäe | 2019 |
88 | Viljandi käsipallipoiste liikumisaktiivsus | Kert Hunt | 2019 |
89 | Viljandimaa kasuperede MTÜ jõulupeo korraldamine 2017 | Tuuli Saar | 2019 |
90 | Väljastpoolt Viljandi tulnud õpilaste ja Viljandimaa õpilaste gümnaasiumis kohanemise võrdlus | Marta Tamm, Renata Randmaa | 2019 |
91 | Õppevahend GeoGebra kasutamise kohta matemaatikaülesannete lahendamiseks | Kristo Jukk, Tanel Aun, Joosep Voll, Mihkel Jüri Pius, Robin Ruus | 2019 |
92 | Õppevideod suuskade määrimisest | Mihkel Muri | 2019 |
93 | Õunte suuruse ja värvuse mõju seemnete hulgale ja massile | Hendrik Lember, Andy Pevgonen | 2019 |
94 | Ärevuse sümptomite esinemine ja ärevusega toimetulek Viljandi Gümnaasiumis | Gerli Bergmann | 2019 |
Avaldatud 12.11.2019.
Viimati muudetud 27.01.2021.